pátek 8. června 2012

Úvod


   Co napsat úvodem? Snad jen vysvětlení názvu blogu. Mariánky je název lázeňského města, kde v současnosti žiji seč to není moje rodiště. Inspirací k názvu mi byl známý Tonda, který bydlí v nedalekém Chodově a vždy nás s přítelkyní vítal slovy: „Á mariánky!“ Pravděpodobně bude tento blog jen psaním do „zdi“ a těžko říct zda si najde vůbec nějakého čtenáře. Ostatně čtenář by to musel být povahy dosti zvláštní, když vydrží číst moje myšlenkové pochody, v příbězích se nebude ztrácet a ke všemu bude tolerovat moje gramatické chyby. Navíc psát blog v době sociálních sítí je tak trochu utopie, ale budiž. Ve skutečnosti bych chtěl v tomto blogu, převážně zachycovat příhody rozvětvené rodiny mojí přítelkyně Hanči. Jelikož jsem dospěl k názoru, že některé příhody stojí za zachycení v elektronické podobě. Je mi jasné, že kdyby si náhodou tento blog přečetl někdo z Hanči příbuzenstva, tak by se v něm mohl poznat a proto jejich jména budou v zájmu jejich a mojí bezpečnosti změněna. Příběhy však budou převážně pravdivé, seč možná pro někoho těžko uvěřitelné.

Žádné komentáře:

Okomentovat